L’Ajuntament i el Centre Excursionista compromesos amb els paratges de Petrer

L’Ajuntament de Petrer i el Centre Excursionista de Petrer van confirmar ahir la voluntat de seguir col·laborant conjuntament en el desenvolupament de campanyes, activitats i esdeveniments a través d’un conveni de col·laboració signat ahir a la vesprada en el Consistori.

Tant l’Alcalde, Alfonso Lacasa, com el president del Centre Excursionista, Vicente Verdú i l’edil de l’àrea de Medi ambient, Silvia Rodríguez, present en la signatura, es van mostrar molt satisfets per aquest acord i van destacar l’alt grau de col·laboració que mantenen ambdues entitats des de fa dècades.

En els seus 60 anys d’història, el Centre Excursionista ha desenvolupat una fervent activitat esportiva, cultural i de cura i protecció dels paratges de Petrer. Compta amb seccions com a Muntanya, Escalada/Alta Muntanya, Veterans, Cultura, Parapent, Astronomia i Voluntariat Mitjà Ambiental. El seu compromís per potenciar i millorar l’entorn, i per col·laborar per al manteniment i el gaudi dels espais naturals del terme municipal fa del Centre una entitat d’important arrelament en la nostra localitat.

El Centre col·labora cada any en la celebració del dia de l’arbre, organitza cada estiu el voluntariat mediambiental des de fa 23 anys i participa en activitats de neteja i manteniment de paratges. És per açò que des de l’Ajuntament es valora molt positivament la signatura d’aquest conveni, que servirà per a regular i renovar la voluntat de seguir treballant conjuntament i afermar la relació entre l’entitat esportiva i l’administració local.

El Ayuntamiento y el Centro Excursionista comprometidos con los parajes de Petrer

El Ayuntamiento de Petrer y el Centro Excursionista de Petrer refrendaron ayer la voluntad de seguir colaborando conjuntamente en el desarrollo de campañas, actividades y eventos a través de un convenio de colaboración firmado ayer por la tarde en el Consistorio.

Tanto el Alcalde, Alfonso Lacasa, como el presidente del Centro Excursionista, Vicente Verdú y la edil del área de Medio Ambiente, Silvia Rodríguez, presente en la firma, se mostraron muy satisfechos este acuerdo y destacaron el alto grado de colaboración que mantienen ambas entidades desde hace décadas.

En sus 60 años de historia, el Centro Excursionista ha desarrollado una ferviente actividad deportiva, cultural y de cuidado y protección de los parajes de Petrer. Cuenta con secciones como Montaña, Escalada/Alta Montaña, Veteranos, Cultura, Parapente, Astronomía y Voluntariado Medio Ambiental. Su compromiso por potenciar y mejorar el entorno, y por colaborar para el mantenimiento y el disfrute de los espacios naturales del término municipal hace del Centro una entidad de importante arraigo en nuestra localidad.

El Centro colabora cada año en la celebración del día del árbol, organiza cada verano el voluntariado medioambiental desde hace 23 años y participa en actividades de limpieza y mantenimiento de parajes. Es por ello que desde el Ayuntamiento se valora muy positivamente la firma de este convenio, que servirá para regular y renovar la voluntad de seguir trabajando conjuntamente y afianzar la relación entre la entidad deportiva y la administración local.

Arxivat en: Urbanisme i Medi Ambient